Big Slap 2015

Det har varit en helg fullspäckad med härligheter! Maria kom ner i torsdags och sen dess har det varit full rulle :) 


I torsdags kväll började vi med att fira in min lilla "semester", då jag med hjälp av kollegor lyckats få ledigt hela helgen! Det slutade med att vi sent in på natten hade bokat både hotell i Malmö lördag till söndag, bokat biljetter till Big Slap och så kan vi ha klickat hem en resa till utlandet också. Alltid händer det något när vi är igång, Maria och jag!


Vi började fredagen med frukost på konditori
 

Tog tåget till Malmö där vi mötte upp dessa pojkar! Pontus & Victor som vi pluggat med i Luleå!


Och givetvis så åt vi på Mando!
 

Eftermiddagen spenderade vi på Ribersborgs kallbadhus!



Och jag visste ju redan att hon är himla bra, men att hon sen ska ha världens bästa godissmak hade jag ingen aning om. Precis ALLT var exakt i min smak. Vi planerade en lugn fredagskväll med godis och film, det byttes snabbt ut mot party!



I lördags tog vi tåget ner till Malmö, checkade in på hotellet, och fixade det nödvändigaste - is och glas!



Så vi kunde förbereda oss på en rikigt bra kväll!



Redo för Big Slap!



Inne på området, taggade till tusen!



Mötte upp Ida, som jag inte sett på evigheter!



Dansade loss till Otto Knows bland annat!


Riktigt taggade och dans-pepp!
 
 

Det blev mörkt, och vi lös upp tillvaron!



På något magiskt sätt så hamnade vi längst fram, bästa känslan!



Dimitri Vegas och Like Mike avslutade kvällen på absolut bästa sätt!


 


Kommentarer
Ida

Vilken kväll alltså! SÅ galet lyckad :D

2015-08-05 @ 11:40:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0