Årets sista kräftskiva

 I fredags bastade vi, jag & mammis hade fixat lite smått & gott till! Det blev bland annat tryffelbrie, tryffelsalami och roquefort. Jag är helt klart fast för tryffel! Har köpt tryffelolja som jag ska använda till mina grönkålschips ;) HUR GOTT lixom!
 

Igår överraskades jag med kräftskiva. Antagligen årets senaste, men vad gör man när man bor som man gör! 


Det var ljuvligt gott!
 
 Vi hann med att göra julkorv med igår, har inte hunnit provsmaka än men jag tror den blev hur god som helst! Givetvis enligt mormors recept ;)
 

I morse vart vi ute & hämta julgran!

 
Tar alla chanser att träna som jag får, det blev lite militärpress med granen!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0