Julmys på vårt vis!

Idag var det kvällen som vi planerat för länge, jag & Maddie hade planerat in julmys med hemmagjorda köttbullar, prinskorvar och lite annat smått & gott som tillhör julen. En riktig myskväll helt enkelt! Världens mysigaste kväll blev det, utan tvekan - men det kan hända att julmaten byttes ut mot sushi kanske?! 


Picklade igen rödlök, oemotståndligt till sushi!



Vi fyllde de så mycket det bara gick. Okej, så pass att någon kanske tillochmed sprack? Fyllda med majonnäs, wasabipasta, gurka, avocado, morötter, philadelphiaost och kokospanerade räkor blev det den godaste sushin vi någonsin ätit!


Ett helt berg av läckerheter!



Tror jag ska försöka införskaffa mig fler "löv", de är till för att lägga te-påsen på men passar ju utmärkt till sojan i sushi! Fick lövet i julklappsleken förra julafton :)


Kvällen avslutades med några avsnitt PLL och sötaste Maddie kom med en paket till lilla mig. Gissa vem som blev glad ? :D Doftar just nu gott av kanderat äpple!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0