Smaksensation deluxe

Okej, jag har hittat något som får smaklökarna att flippa ur totalt. Det spelar antagligen ingen roll vad det är bara det är smaksatt med denna underbara svamp. Fick i måndags smaka smaksatt ost, i fredags smaksatt salami och igår åt vi smaksatta chips. Låt mig presentera tryffel! Jag kan vara sen på det, men tryffel är garanterat något jag kommer vilja ha mer av!
 
 

Utan tvekan de godaste chipsen som finns, ja de konkurrerar ut baconchips. Lite trist att de ska vara fullproppade med mjölklaktos bara. Men det vore ju konstigt om man hittade smaksatta chips som inte vart fulla med laktos.. Kanske är någon överlevnadsmekanism för att jag inte ska äta ihjäl mig på tryffelchips nu ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0