(K)räksoppa

Igår var en riktigt effektiv pluggdag! Jag hann med att plugga, laga räksoppa, käka semla och gymma! 
Räksoppan fixad, kommer inte att lagas igen! Trög som jag är inbillar jag mig att räksoppa vore gott när jag varken är glad för soppa eller räkor, smart där!



Sara hade ett gäng över som bakade semlor, och jag hade turen att bli bjuden på en! Riktigt goda! Så nu har jag äntligen ätit årets första semla :) 

Efter semlan blev det konditionsträning på gymmet samtidigt som jag läste igenom min sammanfattning inför quizzen jag hade i morse. Och den gick faktiskt riktigt bra, gymma och plugga är för mig ett vinnande koncept!

Med ipaden som hjälp läste jag sammanfattningen tills den satt som en smäck!



Kommentarer
Sofia

Mums, den där soppan ser riktigt smaskig ut. :D
Recept? :)

2015-02-25 @ 20:07:46
URL: http://sofiaemilykarlsson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0