Helt fri, som aldrig förr!

Jag lyckades somna tillsist, men klcokan vart nog närmare tre än två.. I vilket fall som helst så lyckades jag i princip skriva klart hemtentan inatt så jag ställde inte ens en väckarklocka i morse! Det resulterade i att jag blev väckt av grävmaskinerna utanför vid 12.30, tokhungrig men kunde inte bestämma mig för om jag skulle käka frukost eller lunch så jag satte mig & knåpade klart det sista på hemtentan och lämnade in. Detta innebär alltså att jag, för första gången ever har en HELT ledig sommar där jag inte behöver tänka på att skriva någon tenta i augusti. Känslan är ovan, men jag tror jag gillar det! Som i vanlig ordning så kommer huvudvärken på beställning, dock hann jag tvätta och städa en hel del innan den kom. Så kvällen har spenderats i Emmas soffa och vi såg den nya filmen "Home", urgullig och lagom komplicerad ;)

Precis sådär lagom löjlig, säger jag och ligger dubbelvikt av skratt i soffan ;D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0