Otrevligt besök

Idag har aktörerna på bilden varit mina bästa vänner.. Migränen slog till ett snäpp hårdare och illamåendet, huvudvärken & cravingsen efter mariekex satte in, säkra tecken på att Moa har migrän! Större delen av dagen har alltså spenderats i sängen, sovandes. Mindre bra med tanke på att jag idag borde ha städat och packat då jag åker 05.00 i morgon bitti. Men det är just nu omöjligt. Hoppas på att få lite energi till att kunna slänga ner det nödvändigaste i väskorna. Jag tänker att jag ändå har två väskor så bättre med för mycket än för lite.. 
 
Vaknade vrålhungrig vid 10 och insåg att jag vart tvungen att fixa någon form av frukost. Eftersom jag inte riktigt fungerar som jag ska då jag har migrän så blev det inte lunch/frukost förens närmare 14. Gjorde verkligen bara det jag i stunden vart sugen på.
 
 
 Det resulterade i bananpannkakor med hemmagjord mjukglass och färska bär. Fick knappt i mig hälften innan jag fick gå & lägga mig igen. Nu har jag piggnat till lite och det är mest kroppen som är sliten, Emma den ängeln står just nu & ordnar med middag åt mig. Min favorit också! Hade antagligen bara tömt mariekexpaketet och vänt mig om i sängen annars..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0