Eurovision och BBB

Det har varit jobb hela helgen, en del plugg men även lite roligheter! Såklart :D I lördags skyndade jag hem efter jobbet för att byta om så jag var redo för en kväll med härliga människor!



Vi träffades hos David där vi kollade Eurovision, Johanna hade hittat en lista på när man skulle skåla under Eurovision. Det var bland annat när de vinkade till publiken, såg varandra djupt in i ögonen eller pussades på TVn. Det slutade med att vi körde vårt egna race och var gång någon flintskallig var med på TV så skulle glasen tömmas!


Innan vi begav oss till BBB, Den legendariska båten som äntligen har öppnat igen!



Emma och jag spenderade större delen av kvällen på dansgolvet, precis som vanligt! 



Hittade en Linnea på båten!


Man vart ju lagom pigg dagen efter, men eftersom jag utlovat bananpannkakor så skulle det lagas bananpannkakor! Det var tillochmed godare än vad det ser ut ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0