Överträffa sig själv

Idag har det hänt massor! Jag har lyckats genomföra mitt första telefonsamtal till en okänd part (i detta fall ett företag) och föra en konversation utan att få ett enda "va?". För er som känner mig så vet ni att min skånska i de flesta fall ställer till det rejält... Och allra värst på telefon! Nöjd tjej med andra ord :) Johanna lyckades även få med mig på Cardio Cross, vi har kommit överens om att nu fokusera mer på kondition. Hittills har det varit fokus på styrka 5 pass i veckan och utöver det lite kondition. Det var utan tvekan det kämpigste passet jag någonsin medverkat på men tusan vad roligt. Vanligtvis brukar jag få blodsmak i munnen, men det var ju lindrigt jämfört med hur det kändes idag! Det var verkligen kämpigt. Det resulterade även i att jag för första gången i mitt liv sprintade (springa, nae det har jag aldrig varit så glad för - tog cykeln istället när jag var yngre). Dock var det till 99% låten som gav mig all energi - Hoffmaestro! Har även lyckats fastna i en serie, vilket är sjukt ovanligt för mig. Kom på att vi kunde klä ut oss till Pretty Little Liars på halloween men insåg att jag då nog behövde kolla på något avsnitt och nu har jag hunnit med tre - helt fast! Dock vart den sjukt läskig. Kommer resultera i en sömnlös natt och att jag i morgon inte kommer kunna ta mig ur sängen pga att känslan av att tåget har varit här & kört över mig, haha!
Inspon till halloween!



 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0