tbt

Tanken var ju att jag skulle få upp ett "throw-back-thursday" inlägg igår då det faktiskt var torsdag! Jag skyller på att det vart tokmycket att göra, ja inte för att jag har mindre idag men nu tar jag mig tid iallafall :) Givetvis så blir det tbt till Rhodos, hade så gärna spolat tillbaks tiden ett par veckor. Ni har ju inte fått se speciellt mycket därifrån, då internt vart sämst där. Och det är så konstigt att vara van vid att alltid ha Maria nära, speciellt uppe i Luleå. Men så har hon flyttat därifrån, det hindrar dock inte oss att ha kontakt 24/7 ;) Denna gången får ni massa badbilder!
 
 
Väl framme på hotellet blev vi bemötta med varsin ros och champagne. Höjden av lyx! Och det bara fortsatte hela veckan!


























 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0