En helg med bästa kollegorna

Vilken helg alltså! 

Mina projekt på jobbet gick oväntat bra, så helgen kunde inte börja bättre!



Började fredagskvällen med bubbel med ekonomiavdelningen

Sedan rökt renhjärta


En riktigt god hanger steak

Ett snöägg...


Avslutade med en galet god blåbärsdrink innan det blev bowling och utgång med härliga gänget!

Den här bilden summerar min lördagskväll så himla bra! Tjejfest hos Linn med kollegor, så lyckat!


Den var om möjligt godare än vad den ser ut! Kladdkaka med Dulce de leche och krispig botten.


Taggade på utgång i väntan på taxi!


Idag har jag haft en riktig mysdag, hunnit äta lunch och gå på stan med Kristina


Som sedan räddade livet på Spark, och imponerade rejält på mig!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0