4km - här kommer jag!


Nu har jag & Elin på jobbet fått för oss att vi ska vara med och springa Hägglundsjoggen, vilken är en runda på 4km i skogen runt en sjö. Så nu har jag börjat springa. Ja det är sant! Blev 3,9km i torsdags (distansrekord), 6,5km i lördags (nytt distansrekord - sprang vilse!) och idag sprang jag tillsammans med Elin två varv runt en mindre mysig sjö här - blev 3,2 km. Så nog ska jag orka springa 4km hoppas jag!


Jag stod för fredagsfikan i fredags, blev uppskattad kladdkaka med dulche de leche och rice crispies plus kolakakor :)
 
 

Gjorde Ceasarsallad med huset i fredagskväll, hade tur att det blev lite över till lunch så den avnjöts i solen på balkongen.


På kvällen for jag till Linn, åt middag och hade det hur trevligt som helst med goda drinkar, bubbel och shots!


Hade en riktigt härlig kväll som slutade med utgång på Allstar. Ö-vik är bra underbart ibland! Tog världens skönaste sovmorgon igår, så härligt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0