bal på ingång, moa på utgång

BAL PÅ GÅNG!
Nu efter ca 2.5h har jag gjort klart min frisyr... VOILA.






Kommer bättre bilder såklart, detta vart bara en liten apptitretare ;)

Nu ska det sminkas sen när mannen kommit hem ska han få äran att ta på mig balklänningen. Han tror det kommer ta en kvart.. Sist tog det en halvtimme för tre pers-- GOOD LUCK ;)

Eftersom det är gammeldags maskerad som tema så ska man ha halvmasker på sig. Jag fixade min genom en kompis igår, jag skulle få låna. Men idag hörde hon av sig och sa att hon var tvungen att ha den själv. Så tur som jag har så åker supersnälla David in till stan för min skull för att fixa en mask åt mig! TACK!


Kommentarer
Ida

Jag vill se fler bilder! En massa bilder på snyggis-frasspr! <3

2011-12-10 @ 16:48:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0