Brillor, Barnvakt, Bio

image descriptionimage descriptionimage descriptionimage description
Begav mig till optikern i morse igen, med beslutet att alla hemlånade bågar var för stora för mitt ansikte. Jag provade ut nya och kom hem med två andra par. Båda fick mycket bättre respons! Jag tror att jag beslutat mig för ett par mattsvarta bågar med lime på insidan. (Oväntat va?) de andra var sköldpaddefärgade och påminner om de jag visade igår fast mindre :)
Jag har varit barnvakt åt en supersöt liten busCaspian. Nu sitter jag med hans föräldrar på bion i Osby och ska se The Girl With The Dragontattoo på världspremiären :)
image description


Kommentarer
Amandaaa

JÄTTE fina!!! Det är väll samma på första å sista bilden?:)

2011-12-22 @ 16:21:21
Moelimoa

Åh, tack! De är redan klara så jag ska hämta dem :) Ja visst är det samma, knepigt att blogga från mobilen..

2011-12-22 @ 16:41:03
URL: http://isgran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0