Jag finns här någonstans

Jo jag har inte glömt er. Har faktiskt lite dåligt samvete för att jag inte har haft tid att berätta om alla stolligheter jag har för mig! Men i vilket fall som helst tänkte jag ge er lite bilder från helgens Sommarphaest som hölls i världens minsta lilla badhus i Piteå.








Hjälpte David sy den extremt grymma dräkten med lejonet! Jag avslutade med min specialbeställda kost  som skulle varit laktosintollerant. PYTTSAN HELLER! Denna måltiden förstörde halva min kväll och hela min söndag, jag var knappt människa. I vilket fall som helst så såg lag ljuset och kunde ju lika väl passa på att äta lite marabou nu när loppet redan var kört.

I övrigt så är det plugg plugg plugg så det är i princip knappt tid över till att varken äta eller sova, när ska någon uppfinna en manick så man slipper det? Eller så att man kan pausa tiden och hinna jobba massor sen starta den igen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0