dan före dan före dopparedan

Fast nä så bra är det verkligen inte, men det är månaden före månaden före dopparedagen! Tenta på onsdag, matte 1 ska klaras av och just nu känns det bara sååååååå bra! Får väl se om jag har samma känsla när jag lämnar provsalen på onsdag - brukar inte vara så tråkigt nog. Men det kan vi väl ändå på?!

Har pluggat matte 7 timmar idag i skolan. Medans jag räknade på hade pojkarna skoj på tavlan..


Har just ätit middag, rester! Waow vad jag älskar rester.. Nä. Men jag önskar att jag gjorde, det hade varit så bra! Nu när man är student har man inget val utan får allt tugga svälja och vara glad :) Lyckades trolla det lite bättre i alla fall;


Här ser ni de snygga underläggen med! För endast 15kr/st blev de mina :)

OM EN MÅNAD ÄR JAG HEMMA & MYSER NU! Mest myser jag med Caspian, vare sig han vill eller ej. Han har faktiskt inget val :) Men han brukar vilja som tur är!

Har varit duktig och gjort upp en matlista för veckan, den är nästan klar !

Matsedel v. 42
Måndag: Fläskfilé & klyftpotatis med brunsås / kycklingspett & ris
Tisdag: Fiskgratäng & potatis
Onsdag: Fläskpannkaka
Torsdag: Pasta & bacon
Fredag: Pommes & lövbiff
Lördag: Kaaaaanske ett försök till Pandaexpress Orange Chicken.
Söndag: Hemligt. Eller så har jag bara inte kommit på något. Förslag?

Klockan är 19.39 och jag ska inta sängen. Ska bli så skönt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0