Grilli grilli

Middagen blev lyckad och mycket god :)


Pojkarna utklassade mig i en omgång tjoo, men jag lär ta revanch inom kort! Att alla ska ha sån nybörjartur i det spelet alltså.. Och ju mer jag spelar ju högre poäng lyckas jag få. (Det är minst poäng som vinner) Attsingen också. I morgon blir det hyffsat tidig frukost för att sedan ta sig till gymmet och träna, det ska bli så skönt!

Ja Ida, jag ska se till att ha material hemma till kokosdrinken nästa måndag :)) Jag ska hälsa från Tim att han blev lite skrajj och sa förskräckt "hon får inte titta för noga Moa.." Hahaha!  Vad snäll du är mamma, helt plötsligt smakade min drink inte alls lika bra som den gjorde nyss, kan det bero på att du fick mig att tänka på en härlig margarita med härligt sällskap? Så nu får det bli svartvinbärssaft istället!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0