här kommer resten!

Tänkte berätta lite vad som hänt på sistone, det har nästan gått en hel vecka nu! Jag har hunnit vara förkyld som tusan, fått godkänt på tentamen i matte 1 och en massa annat :)

I lördags var vi bjudna på påskmiddag till Rickards farmor Karin, där har jag varit med förut :) Det var vår uppgift att steka korven. Jag snittade och Rickard stekte - korv till ett helt kompani! Samtidigt så pillade jag och My ihop en ny kaka, nämligen kokostoppar med lakritssillar i. Ganska spännande smak, men ingen favorit! Efter en härlig påskmiddag hos Karin med Rickards släkt så körde jag, Caspian och My till hans syster Sanna som hade party. Det var riktigt trevligt!


Härliga familjen knas :)

Blivande kokostoppar!


Pågapickar i påse var det här!


Blev nästan förvånad över mängden mat på min tallrik då varken påsk eller julmat passar min smak så värst bra.


Cas trivdes när han fick gå runt från famn till famn :)


Såhär mysigt hade jag det i söndags morse innan jag fick hoppa på tåget mot Sthlm! Världens bästa gosunge :)


Såhär busig kan han vara!

Jag har fått tummarna ur röven och äntligen lämnat in min iPhone 4s på Telia också. Den har knäppat sig tillräckligt nu med att bryta alla mina samtal och radera mina mail. Så den är ivägskickad och jag fick en Sonyericsson Xperia X10 i utbyte. Fy vilken hemsk telefon! Men jag får väl leva med den i två veckor.. Förhoppningsvis mindre :) Dock är alla mina telefonnummer borta :( Får inte tillbaka dem förens jag får en iPhone igen.

Och ni, det snöar här nu :( Jag som nästan trodde på att våren var påväg! Nu ska jag mysa ner mig i soffan med chips, grönsaker, dipp och vin. Tim han har sittning idag, rättare sagt matkrigssittning - inget för mig med andra ord. Uschannemej för att bli kletig! Eller hur pappa? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0