hujedamej

Tisdag
Vi hade alla fyra passen, med andra ord gick vi i skolan från kl. 8.15 till 16.15. Det är ganska tufft faktiskt! Man är totalt slut i huvudet när man kommer hem och vill i princip inget annat än krypa ner i sängen. Fast det går ju inte förstås, man ska ju göra uppgifter på allt man lärt sig också :) Vi hade laboration i fysik pass 2 och tre, det handlade om radioaktivitet och var inte så värst skoj. Så nu ska vi "bara" skriva en enorm laborationsrapport på laborationen också.

Till middag lagades det stekt kycklingfilé med vildris och currysås och det var bra mycket godare än vad jag förväntat mig :)



Detta är en bild från när vi var hos Tim vid påsk, och ungefär såhär vill man ha det efter en fullspäckad skoldag :)



Onsdag
Igår var vi egentligen lediga, eller ledig är man aldrig men vi hade åtminstone inga föreläsningar på schemat. Så vi passade på att börja skriva på vår laborationsrapport. Jag satt från 8.15 till 16.30 med rapporten, och vi lyckades ändå inte bli klara. Så nu har ni väl ett hum om hur maffig den här rapporten är med andra ord :)


Torsdag
Idag har vi pass 1,2 och 3. Nä nu ska jag försöka få tag i en kanonlägenhet på direktbokningen! En som låg ett stenkast från skolan vore inte helt fel :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0