Då vart det måndag igen!

Till lunchen så testade vi salladsbaren. Jag har varit sugen på den jättelänge men samtidigt så osugen för jag tycker det är så äckligt.. Men nu har jag testat det och jag kommer inte testa det igen. Så det var kanske bra ekonomiskt att jag ändå testade :)



Hade ett riktigt långt pass med ekonomiarbetet idag, men ack så värt det var det för vi fick såå mycket gjort :D Det kändes riktigt bra och jag är taggad inför nästa pass :) Tror vi satt sammanlagt i minst tre timmar faktiskt!
 
Vi skulle ta en powernap när jag kom hem, den blev visst några timmar längre än de där 30minuterna som vi först hade tänkt... Så middagen blev sen men vi fick iallafall mat i magarna :) Det blec hux flux en pastasås!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0