En helt vanlig tisdag, eller?

Jag hittade just lite fler bilder från balen på Tims telefon! Jag väntar med spänning på att fotografens bilder ska publiceras :) Här är hans förrätt som bestod av västerbottenostpajbakelse med lax, fast om man ens får kalla den lilla klutten för lax, ja det vet jag inte! Knappt en rotfyllnad ju...




Här blir vi fotograferade!




Eftersom vi försöker rensa ut ur frysen en aning nu så var det svårt att motstå den där mumsiga oxfilén som låg & lurade. Det blev helt enkelt oxfilé en helt vanlig tisdag! Fler sådana tack ;) Jag spetsade såsen idag, bokstavligt talat. Jag smög ner en kapsyl av husets whisky (eller farmors gris..) och kära jissenam vilken prickträff det blev. SÅÅÅ GOTT! Det var inte sista gången ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0