Som en ny lägenhet

När vi mellanlandade i stan på vägen hem från skolan så passade vi på att inhandla lite blommor, har saknar det alldeles för länge nu. Tog en sväng inom slemmis ochså för att se om där var något kött på extrapris, JODÅ!

Det blev både entrecôte och hängmörad rostbiff ;)


Mina favoriter i en förpackning, låter dock vidrigt vidrigt! Vågar inte ens testa.

När vi kom hem började jag snabbt med middagen så att Timsingen skulle hinna få mat i magen innan han åkte. Det blev överraskande nog entrecôte och pommes :) När han åkt så diskade vi undan och planterade..



Det blev superbra och nu har vi möblerat klart i lägenheten. Tänka sig vilken skillnad det kan bli! Nu STORMTRIVS jag :) Det enda jag saknar är tavlor på väggarna här i vardagsrummet och i köket. Jag vet precis vad jag ska ha så det lär sluta med att jag kommer måla det själv :) Inget fel i det.

Såhär ser vår mysiga lägenhet ut just nu;





Kommentarer
Amanda

Åå vad fint å mysigt det blev!!

2012-01-21 @ 13:09:06
mormor

Så fint trodde jag aldrig att det skulle bli!!!!Du kommer väl inte o kunna flytta där i från? Jo när du är färdig med studierna Kram

2012-01-21 @ 19:01:39
Moa

Visst blev det :D Nej du mormor, det trodde aldrig jag heller! Jo om jag hade hittat en lägenhet närmare skolan som var okej så hade jag nog kunnat flytta på mig :)

Kramar

2012-01-23 @ 09:09:47
URL: http://isgran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0