Lägenhet till uthyrning!

Titta vad jag just hitta!
 
 
Jag loggade in på Lulebo för att se om de mottagit mina papper om den nya lägenheten och hittar vår gamla bland uthyrningsobjekten. Lite sorgligt tycker jag allt att det är, nu när vi precis blivit nöjda med rummen som vi fått omtapetserade. Fast det är nog tack vare att vi har fixat till den som den hyrs ut i det vanliga kösystemet och inte i direktbokningen. Det kan vara både för och nackdel för oss, om den hade gått som direktbokning hade en ny student haft chans till att flytta in där = den hade antagligen flyttat in så snart som möjligt och vi hade sluppit betala flera dubbla hyror. Nu när den går igenom det vanliga kösystemet är risken stor att den som får lägenheten redan bor i en utav Lulebos lägenheter och måste då tömma och flytta allt därifrån innan den kan ta över vår. Alltså kommer de kanske inte ta lägenheten direkt.. Ja det är mycket som snurrar!
 
Kötiden på lägenheten är från 2008, med 55 platser bokade, bara det tycker jag är roligt att se. Den är eftertraktad må jag säga!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0