Partyrock is in the house tonight!

Nu har vi just vaknat efter en helt underbar gårdag! Först kom vi fram till en riktigt mysig lägenhet med det bästa tänkbara läget vid havet sedan åt vi lunch och handlade det nödvändigaste. Det blev en powernap för mig och Tim innan det var dags att göra vid sig för kvällens party! Festen var nästintill p e r f e k t !!! Ni skulle sett vad som serverades och hur välbehandlad man blev av folket. Det började med champagne och tilltugg. I Sverige hade du varit glad om du hade haft två olika sorter att välja mellan, här var det massor med olika sorter som de kom och serverade. Ville du inte ha champagne kunde du få diverse drinkar istället. Jag har en ny favorit, en matsked svartvinbärslikör i ett glas champagne - superb!! Det var riktigt fin mat, dock är jag lite arg på mig själv som inte äter fisk :(( Det var givetvis fisk till förrätt och huvudrutt men min kära pojk lyckades prata med rätt person så vi fick lamm istället. En underlig rätt men välsmakande! Dock är vi nog ganska glada att det var mörkt när vi åt den ;) På kvällen blev det sedan party för både unga och äldre. En kanonstart på en grym semester med andra ord! Bilderna kommer i ett inlägg för sig :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0