Glasklart

Kära jissenam! Det var en riktig utmaning att promenera till bussen idag. Eftersom det var plusgrader igår så har det töat massor (men tro inte att man ser barmark för det..) och sedan har det varit kallt igen. Och vad kan detta tänkas resultera i? Jo att det är halt som tusan, halare än i en ishall faktiskt! Ovanpå iden hade de lagt småsten för att antagligen förhindra halka, ett misslyckande enligt mig då de mer fungerar som rullgrus. Inte nog med glashal is och rullgrus på den, det ska ju blåsa som katten också. Dagens gympapass är då utfört när jag gjort allt för att inte lägga mig på marken som en padda! Om någon filmat hade det lätt hamnat på någon dum internetsida i stil med Americas Funniest Homevideos. På något sätt lyckades jag balansera upp mig igen så jag slapp slå rumpan i backen, och det var nära ganska många gånger! Puuuh..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0