Åååååh! Jag njuter massor :)

Svårt att låta bil frukost på balkongen när termometern visar 24° ;) Passar på att inviga de nya utemöblerna som Tim köpte igår. Rumpan är glad nu när den slipper få betongsmak hela tiden :) Det bästa är att man verkligen känner hu solen steker! Hoppas nu att den visar sig lite mer idag bara.

Frukost på balkongen...


...gör en ungefär såhäääääär glad :D

Tim sover som en stock, kanske inte så lustigt om man kommer hem fem på morgonen^^ Om jag inte hade haft någon omtenta nästa vecka så hade jag varit helt ledig och jag känner på mig att jag antagligen hade letat upp någon restresa. Jag är såååå glad att det inte är så, tänk vad ovärt när jag har det så bra här på min lilla balkong (som faktiskt är ganska stor!). Visst, jag saknar palmerna, havet ock en pool. Eller nej, palmerna har jag i vardagsrummet, poolen i badkaret och havet har jag ju runt knuten!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0