Lyckad dag

Cyklade till centrum för att hämta ut vårt paket som kommit från Sportson, träningsbyxor till oss båda.


Jag älskar mina redan och har inte tagit av dem sen jag provade dem. Såååå sköna! Galet bra pris med, 299:-, plus att de är de skönaste och snyggaste jag testat (och jag har testat måååånga!)

Nu har vi räknat klart fysikuppifterna, jag har gjort klart min matte och vi har gjort bonusuppgifterna. Idag har det gått riktigt bra med andra ord :D Nu är vi nöjda och ska fortsätta titta på filmen vi började på igår när det var sjukstuga här.

Det lilla vi hann se igår var galet roligt!

I morgon bitti kommer Oliver så ska vi plugga Operations Management ihop, det kommer gå finnemang!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0