Kant-arell-er

Idag har vi spenderat lite av dagen på balkongen med en härlig temperatur, dock masade vi oss inåt vid lunch för att inte bli allt för stekta. Tim tyckte jag luktade bacon så det var kanske redan för sent..

Sååååå roligt att sitta inne o tentaplugga, eller?

Eftersom frysen ska tömmas inom en vecka så passade jag på att lyxa till min ensamma middag med det finaste frysen hade att erbjuda - hemmaplockade kantareller från Skåne!


Jag komponerade ihop en utsökt middag med helstekt fläskfile m.m..


Tim var iväg och grillade med repet så jag lagade mat till mig själv. Tur för honom att jag lagade för mycket och han lyckades komma hem precis innan jag var klar :) Matten går kanonbra just nu och det är riktigt roligt så på tisdag sätter jag tentan har jag bestämt mig för nu. Lite lagom kaxigt. Kan ni tänka er att Tim just kollade på melodifestivalen? Ja, ni läste rätt! Skoj att Sverige vann över tantskrällena. Kan tro det är ett barnprogram och de var dansande pomperipossor. Just nu längtar jag tills om en vecka och tills om två veckor - MASSOR!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0