Frasspr <3 Ketchuphjärta

Igår hade jag en såndär underbart god matlåda igen, sån som man slipper värma och den smakar alltid lika gott :) Sallad (Y) gott och nyttigt efter ett härligt gympass!


När vi kom hem från skolan satte Tim igång med grillbygge direkt! När han sedan insåg att instruktionsboken var helt meningslös då den som sista steg ber en göra något som innebär att du behöver montera bort större delen av grillen. Den blev mycket bra till slut iallafall!


Mot kvällen kom söta Ida promenerandes.

En bild från i somras när vi tävlade på boda borg :)

Med sig hade hon den bästa tänkbara presenten någonsin! Mina två favorittvålar från LUSH som jag gått och spanat in såååååå länge. Underbara du :) Vi fick även badskum som ska testas om sådär fem minuter!



Vi grillade fläskfilén som legat i marinad med diverse andra grönsaker. Gott blev det och grillen var kanonbra!



Det spelades lite tjoo (såklart!), mystes och kramades en massa!

Idag for jag till skolan på cykel för att ha pass ett. Gick kanonbra! När jag kom hem igen vid tio ligger sömntutorna fortfarande och sover, det såg så skönt ut. Efter lite frukost bäddade vi på balkongen och där satt vi nästan hela dagen. Spelade kort och drack saft. Det var bara sisådär 25°C i solen, helt okej!!


Solningen har resulterat i att jag är jättefin och röd nu. Jag gillar det faktiskt, just nu är allt bättre än blekfis.

Häromdagen var jag busig och bestämde mig för att äntligen beställa mina egendesignade converse, de jag pratat om i tidigare inlägg. Jag blev supernöjd och hoppas att jag är det när jag får dem också. Jag hittade ett par nike-träningstaights för 299:- som blev mina. Som jag letat!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0