buhuuuuuuuu

Igår när jag kom fram till den stora staden så hämtade Tim mig, vi följde sedan med hans föräldrar på husvisning. Det var ett gammalt hus i deras område som var till salu. När man gick in i huset var det som att gå in i en annan tid där tiden stod stilla. Vinden påminde om barnprogrammet Mormors Magiska Vind som gick när jag var liten. Det var nästan kusligt att gå runt i huset.. Det var en gammal dam som gått bort som bott i huset och det kändes som att någon bodde kvar fast det var tomt.
 
Jag och Tim tog en runda till Täby Centrum sen för att jag skulle leta efter ett par snygga mjukisbyxor (inte för att det finns men så bra det kan bli..) och strumpor. Jag sliter nog strumpor mer än pappa och då äre illa! Jag hittade iallafall ett par byxor som vart sköna och såg bättre ut än mina gamla, haha!
 
På kvällen bjöds vi på god middag av Tims mamma, hon hade lagat rostbiff! Så nu har jag koll på hur jag ska göra för att få den så god :)

Bilden blev visst inte så rättvis, men smaken var där ändå!
 

Nu sitter jag på Arlanda och väntar på flyget mot Luleå, det är helt sjukt att man ska behöva ta flyget för att ta sig hem och ändå pratar det samma språk som oss på desinationen. Dock aningen segare men ändå! Jag skulle hellre vilja sätta mig på ett plan söderut typ mot Köpenhamn fast Miami hade också gått bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0