Det blev bra tillslut ändå

Jag blev så förbaskad inna kan ni tro! Såsen som jag lät koka i två timmar smakade skit och när jag väl lyckats få till en fjärrkontroll inser jag att det är den fulaste jag har sett.. Tvi katten. Så Tim gjorde mig sällskap till skidyran på skolan som har varit ikväll. De sålde skidresor till diverse ställen men då var man i princip tvungen att tälta utanför skolan, vilket vissa gjorde, för att få en biljett. Det kösystemet lockade inte så speciellt... Så någon skidresa för mig genom skolan blir det inte i år :) På skidyran sålde de massor med saker, allt man behövde för skidåkning i princip. Jag insåg att jag gjorde ett riktigt kap förra året när jag köpte mina skidor till halva priset när de var helt nya och oanvända med bindningar. Här var de begagnade dyrare än vad mina nya var :)



Jag lagade middag med såsen ändå och det blev otroligt gott! Wooken blev nästan i klass med mammas, då är det bra alltså :) Det bästa var att Tim tyckte likadant!




Nu har jag ägnat hela kvällen åt utlandsstudiefix, kan hända att jag gör allt i onödan men det vet jag inte förens jag har försökt :) Svårast var att hitta kurser på de universitet man tänkt studera på..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0