Effektiv dag!

Igår när jag kom hem från jobbet var jag verkligen heeeeeelt slut, nästan så att jag inte ens klarade att jobba sista timmen. Men det gjorde jag iallafall och när jag kom hem var middagen färdig och framdukad med tända ljus! Bättre kan man verkligen inte ha det :)

Tim hade lagat kycklingsallad!

Idag har jag haft en föreläsning design, inte så givande.. För någon vecka sen fick jag hem ett kort i brevlådan där det i princip stod "Vad roligt att du vill börja studera på LTU", jag tänkte kasta det men som tur var så läste jag på det innan. Där stod nämligen att om man visade kortet så fick man en gratis lunch! Ja tack sa jag :) Vi var flera i klassen som fått kortet! Och en hiiiiimla massa gymnasieelever som vi fick trängas med..




Jag valde vårrullar med ris. Första tuggan var god men sen gick det bara utför. Precis som en skolmatsal fast här får man betala för maten..

I eftermiddags hade vi möte med ekonomigruppen. Jag hann under dagen göra klart min sammanfattning av världens hemskaste text. Men jag är stolt över mig själv nu, att jag faktiskt gjorde klart den och att jag lyckades! Middagen här hemma blev bättre, en riktigt god köttfärssås med spaghetti och vitlöksbröd :)




Nu har vi varit på gymmet en timme. Jag har gjort något jag aldrig gjort förut, jag har tränat på crosstrainern mer än 38 minuter. Jag lyckades med hela 60 minuter! Nu när jag tänker på det så är det ganska galet faktiskt. Jag har arga snickaren att tacka för det ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0