Exalterad, åhja!

Idag är första skoldagen. När man blir gammal så har man fyra sådana per år istället för en, och det är nästan lika spännande nu som det var då. Fast nu är det mest kurserna som varierar och inte skola, klasskamrater och allt detdära..
 
Just nu är jag osm ett litet barn på julafton tror jag, jag har just haft min första lektion i kursen Datorstödd Industriell Design. Den ska lära mig hur man modellerar i 3D, så gaaaalet coolt äre. Jag är som kär. Så nu håller jag febrilt på att försöka installera programmet vi ska använda oss av, Autodesk Alias Automotive på datorn så jag kan försöka pilla lite med det ikväll. Jag hoppas att det kommer gå lite bra så jag inte tröttnar direkt. haha! Det roligaste av allt är väl att jag hittade denhär planchen i helgen i en av alla lägenheter vi var i.. Känns lovande, eller?!
 
Ännu konstigare känns det att vi ska åka hem redan nu på torsdag, men som jag längtar! Ååååh :) Nu medans jag väntar på att programmet installeras så sitter jag & skissar på ännu fler julkort. Har lite svårt att komma på idéer till motiv men Tim kom med några bra förslag. Någon som vill ha ett kanske? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0