Hej mitt skåneland!

Sen jag satte min fot på skånsk mark har det varit fullt upp, så mysigt :) Först bjöd mamma på mumsig lunch, det räckte med att jag öppnade dörren så lokaliserade min näsa vad det skulle bli till lunch - fläskpannaka! Mamma har något magiskt i när hon gör den för hon får alltid den så bubblig och god medans mina alltid misslyckas..
 
Igår var jag en sväng hos kusinbarnen och en sväng hos mormor&morfar. Så underbart att få träffa alla! På kvällen kom bästa Amandus, det var på tiden att vi fick ses :) Mamma bjöd på galet god middag sen blev det lite kortspel på det - och JAG vann, hihi ;)

Underbara människor!


 


Kommentarer
Amanda

Tack för en toppen kväll, mycket god mat och underbart sällskap!!!

Svar: Det är du som ska ha tack!! <3
Moa Persson

2012-11-10 @ 16:51:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0