Jorden anropar, Moa?

Idag är jag knappt kontaktbar! Det var riktigt segt att gå upp ur sängen i morse, speciellt när Tim låg kvar och sov så gott.. Jag hade första passet idag och kände att nää, jag kommer inte lära mig någonting idag så jag stannar hemma! Fast sen tog jag mig i kragen när jag insåg att det var den bättre av föreläsarna som skulle hålla i passet så jag promenerade minsann till skolan. Det är jag glad för nu i efterhand! Det var nog en av få föreläsningar i designkursen som faktiskt har gett mig något, jag lärde mig galet mycket och ja nu kan jag inte slita mig från att sitta & rita i datorn.. Idéerna bara poppar upp och blir verklighet :D Jag är nöjd!
 
Nu har jag tre plåtar pepparkakor som ska bakas, mums :) Tim är på jobbet just nu men slutar när som, ikväll ska vi laga tacos sen ska vi på varsitt håll! Tim ska på grabbkväll och jag fick inte ens följa med om jag klädde ut mig -.- haha! Eftersom det är fredag så är det ju På-spåret-kväll vilket även idag var planerat till någon kläckte att det inte börjar förens nästa vecka.. haha! Så vi får se vad det blir istället, jag ska då bjuda på pepparkakor så de blir snälla iallafall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0