Tillbaks i ett regnigt Luleå

Flyget till Luleå gick bättre än vanligt. Kanske var det för att min kurrande mage kanske kurrade så högt att vi fick frukost på planet. Det var en ruskigt bra överraskning :) Jag mumsade i mig allt magen sa ja till!
 
 
De hade riktigt snygga, alltså verkligen galet snygga ljuskronor på flygplatsen. Jag skulle vilja ta med dem hem!!!
 
När vi kom inom dörren tittar vi på varandra och båda ställer frågan: Vad ska vi äta till lunch? Vi lyckades på något sätt både laga lunch och packa upp väskorna innan det var dags för mig att gå på föreläsning! Jag hade designkursen och tänkte göra klart dammsugaren som jag hållt på med ett tag nu, men den bara krångla och krångla! Till sist fick jag ge upp :( Jag tar nya tag nästa lektion och ser om någon kan hjälpa mig...
 
Vi har lagat helstekt kyckling till middag idag med en riktigt smarrig sås! Mumsfilibaba :)
 
Nu har jag hoppat i mina nya mjukisbyxor och suttit med min engelska text ett bra tag. Vi är inte så bra kompisar just nu kan jag ju säga...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0