Besök hos tandis!

Nuuuu, nuuu äntligen har jag fått en bettskena som passar! Det var då på tiden kan man tycka :) Vad jag tänkte när jag bokade ett tandläkarbesök 07.40 tills idag vet jag inte, det var aningen svårt att ta sig upp ur sängen.. Men jag är så lycklig att jag äntligen har fått en som passar och jag hoppas att de kommer lösa lite av huvudvärken.
 
Det är fortfarande plugg som gäller. Idag har jag lyckats mata in Karl Rydbergs färggrammatiska regler, formgivningsverktygen, formgivningsbegreppen och gestaltfaktorerna. Så nu vill jag att de ska sitta som en smäck tills på onsdag! Ja ni hör ju själva hur spännande kursen är, haha ;)
 
Nu dyker jag ner i mina sammanfattningar igen, tittar förhoppningsvis upp någongång ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0