Busy day

Idag blir det en annorlunda dag. Till största delen utan skolarbete och det ska bli skönt! Jag har tid hos tandläkaren 11.40 då jag förhoppningsvis ska få min bettskena sen börjar jag jobba kl 12. Så det kan bli aningen taight men tur som jag har så ligger de bredvid varandra. Jag jobbar fyra timmar idag så jag går av mitt pass kl 16, det ska bli så skönt att få jobba :)
 
Nu ska jag snart kila iväg en sväng till Ica för att köpa lite att äta till lunch, idag behöver jag något som går snabbt att laga men ändå mättar! Det blir lite konstigt att äta lunch vid 11, men men :)
 
Föresten så är all snö borta :((((( Buhuuuuu! Men jag hoppas att det kommer mer snart, mycket snart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0