First day at WORK!

Första dagen som kassörska på Ica Porsön var SÅHÄÄÄÄÄÄR bra!! Jag har varit så glad idag att jag nu nästan har kramp i mungiperna, det ni! Tokigt värre :) Men bra gick det och trivs gör jag, jag skulle vilja jobba mer mer meer typ nuuu! Och vet ni vad? De tyngsta stenen någonsin föll när jag insåg att alla PLU-nummer är samma i denna butiken som i butiken i Osby som jag arbetat i - GLAD TJEJ utan kaos i kontoret ;)
 
Såhär glad är jag! I mina snygga jobbkläder.. haha ;)
 

Nu ska jag ta hand om all disk som står på diskbänken, undra hur den kom dit egentligen?! Måste varit någon som smugit sig hit och smutsat ner massa disk.. Tusan också ;) Sen ska jag ta tag i matten igen och plugga på instuderingsfrågorna till Ergonomin. Bättre sömnmedel än dem finns bara inte just nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0