Hård dag!

Idag har jag varit hemma och pluggat. Fast först gick vi upp i tid och gjorde ett pass på gymmet. Jag har väl gjort bättre pass men när jag har lyckats få sån träningsvärk att jag knappt kan röra mig så var det lite problematiskt. Fast vad skönt det kan vara med träningsvärk, det indikerar ju på att man faktiskt har tränat för en gångs skull! Ett tips är att INTE nysa världens största nysning om ni har den värsta tänkbara träningsvärken i magen... Att skratta är inte heller något jag rekommenderar, fast Tim tycker det är superkul att få mig & skratta just nu - undra varför ;)
 
Jag har pluggat efter ett stenhårt schema idag. Jag har låtsats att jag har haft vanliga lektionspass så jag har pluggat 45 min, tagit 5-10min paus sen pluggat 45 min till. Lunchrast enligt schemat sen på det igen! Det har gjort framsteg på mina instuderingsfrågor, jag har hunnit renskriva 50st idag (Y)
 
Till middag åt vi tacopaj men bilderna jag tog är så missvisande att jag inte ens vågar lägga upp dem. Det ser ut som att jag tuggat maten sen hostat upp den igen om man säger så.. Så ni får fantisera om hur vackert det var upplagt på tallriken och hur ljuvligt det smakade för gott det var det!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0