Överraskning på posten!

Gymmet i morse var kanske inte så värst lyckat ändå, det blev inte så långt pass som jag hade planerat. Huvudvärken ökade rejält och snurrigheten infann sig, BAM migrän på gång.. Jag gick hem, tog en dush och promenerade tillbaka till skolan för att gå igenom presentationen av ergonomin. Vi slutade tidigt vilket var tur för min del. Jag gick snabbt hem, stoppade i mig några migränpiller och har sovit i 1,5h nu - det var så skönt! Nu har jag just fått i mig lunchen och den var riktigt god. Jag har även hunnit promenera till Ica för att hämta det här helt oväntade paketet...
Paketet vägde baaara 9,6kg, det var lagom tungt att bära hem från Ica med världens träningsvärk. Jag tycker det är jobbigt att ens lyfta en tallrik just nu, haha! Men vill man så kan man ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0