Pepparkakor i alla dess former!

Se vad vi på Ica Porsön kan gömma i hyllorna! Jag blev så glad när jag hittade dem, nu har jag mellanmålsproblemet tillfälligt löst :) Och så kommer jag tänka på morfar för varje tugga jag tar såklart! Ni som inte har testat borde göra det, mumsfilibaba. Jag & Tim


Och de kommer ju från Skåne, så bara det är ju gott! Gott gott i gott gott ;)
 
 
Tim fixade middag och jag hjälpte honom med sallad & sås. Snäll pojk! Det serverades lövbiff, pommes och mozzarellasallad.
 
OCH TILL EFTERÄTT....
Säsongens första och ABSOLUT inte sista pepparkaksburk! Jag fick just sätta på locket för att inte tömma hela på en kväll. Tänkte på envisheten vettni...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0