Potatisklister och tentaskrivnin

Hej & hå, här var det tomt idag! Och det är det i skallen på mig med kan ni tro. Jag hade ju som sagt tenta i designteori idag. Eftermiddagstenta från 15-19. Eftermiddagstenta suger verkligen. Jättemycket. Blä! Men vad hade jag för val? Om jag hade fått välja hade jag börjat skriva den kl 08 i morse, då är mina hjärnceller på topp. Som tur var tog den bara ett par timmar att skriva så jag var fri redan vid 17 :) Och vet ni? Jag tror bannemej att jag har en chans att klara den! Jippi :)
 
Min goda lunch idag bestod av potatisklister och fiskstolpar..


Jag har just hunnit läsa igenom ergonomin och nu håller vi på med maten. Det blir lite av en kylskåpsrensning om man säger så. Fast inget ont menat, just nu ser det ut att bli en riktig lyxmåltid som smakar utsökt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0