Spiderwoman?

Jag tror jag börjar bli mörkrädd! Jag misstänker att vi har en spindelkoloni någostans i lägenheten.. Ni anar inte hur många spindlar jag har haft ihjäl och ja ni får gärna skylla regnet på mig ;) Idag hade jag nog ihjäl minst den tionde och alla är lika dana. Såna svarta med tjocka ben ni vet, de som är ganska läskiga! Jag väntar bara på den dagen då jag har en av dem i sängen bland lakanen.. TWI!
 
Idag ska det pluggas designteori och jag ska ta fram tre skisser på alternativ till vårt projektarbete, jag har lite idéer men vi får se hur de går att få ner på papper, haha!


Kommentarer
jenny

Å fy! Jag har också en massa sådana! Hur bär du dig åt för att ha ihjäl dem?

Svar: Visst är de hemska? Jag brukar ta en bit papper och klämma ihjäl dem och sen spola ner dem
Moa Persson

2012-10-15 @ 13:50:33
jenny

Modigt att våga klämma ihjäl dem! Måste ju knastra något fruktansvärt, är du inte rädd? Jag föredrar också att ta död på spindlarna, men pojkvännen anser att de ska bäras ut levande!

Svar: Jag gör det snabbt så jag inte hinner tänka! Hah, då kan de ju krypa in igen hur lätt som helst. Fast de som har hittat hit verkar vara grymt bra på att föröka sig ändå...
Moa Persson

2012-10-15 @ 21:23:02
jenny

usch ja, jag tar nog ihjäl minst en bamsing om dagen tror jag, fast lite dåligt samvete får jag allt;)

2012-10-15 @ 23:54:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0