Äntligen en apparat som fungerar

Dagen blev lite bättre när vi bestämde oss för att åka buss till Storheden, ett ställe med alla stora butiker så som Jysk, Elgiganten, Mediamarkt, H&M m.m.. Vi har nämligen bestämt oss för att skaffa en riktig skrivare, med andra ord absolut ingen HP! Vi bestämde oss ganska snabbt för en Canon som vi just har installerat och den fungerar alldeles utmärkt. Sååååååå nöjda! Tänk vad enkelt det kan gå om man bara får som man vill - att skrivaren skriver ut det du vill och när du vill. Vilket egentligen alla skrivare borde göra tycker jag.. haha!  Hp står nog för Hated Printer egentligen, passar så bra :)



 
Nu har vi just ätit lite, Tim lagade mat medans jag installerade skrivaren. Biff med rösti blev det idag, det skulle blivit cannelloni till men ingen av oss var sugen på att gå till Ica och köpa de ingredienserna vi saknade, haha! För vi har ju såååå långt ;)
 
När jag öppnade bildmappen på iPaden dök denna härliga bild upp, full av kärlek, glädje och galenskap !
Den togs under midsommarafton i år
 

Ikväll är det filmmys på gång, det blir nog en Bondfilm. Just nu känns det som att allt är bra om man jämför med Snabba Cash 2 som vi såg på bio igår. Den var urkass ärligt talat, och ändå har jag läst boken. Det skulle kunna vara anledningen till att jag tyckte den var kass fast det tror jag inte. I morgon är det partyparty kan ni tro ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0