Bowling & trevligt sällskap!

Först åt vi och hade det trevligt hos Marcus, jag fixade hamburgare och de andra fixade tillbehören! Fast hur smarrig den var har ni redan fått se ;)

Ingen som kan gissa vad glasen kan innehålla va...


Gårdagens bowling var såååå grym! Kanske kan det bero på att jag aldrig någonsin bowlat så bra som igår, och då gick det verkligen bra :) Jag brukar tänka att man ska sikta mot att komma så nära 100 som möjligt på en serie, helst ska man komma över "handikappssträcket", och jag lyckades - mer än en gång! ;D Så bowling lär de bli fleeer gånger och Oleary's var sjukt nice i övrigt :) Att jag i princip bara drack läsk igår njuter jag av idag.


Mästerbowlaren Karl på G!
 

Nu ska vi äta lite frukostbaguetter sen ska vi ta en tripp för att storhandla :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0