den braiga dagen blev just den sämsta

Nu banne mig har bägaren runnit över och det har blivit översvämning kan du tro! Jag bokade en tid hos tandläkaren här i Luleå för över en vecka sen och fick tid tills på fredag eftersom det var så lång kötid. Nu ringer de och säger att den folktandvården som jag är skriven hos (den i skåne) inte har skickat papprena om frisktandvårdsavtal som de har lovat och därmed måste avboka tiden. Jag som verkligen behöver den tiden för att få bettskenan och förhoppningsvis bli av med min hemska huvudvärk. AAAAARRRGHH! Som krydda på moset så är inte folktandvården i skåne anträffbar trots att de har telefontid i en timme till. Vad är det för sätt?!?!? "blablabla, vi är anträffbara på nytt i morgon, välkommen åter och ha en bra dag" dumma elaka tant!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0