Fixardag

Idag har vi haft en riktig fixardag här hemma! Vi har rensat uteplatsen från mossa och sopat den ren, grävt bort jordhögarna på framsidan av lägenheten, dammsugat och moppat och nu håller vi på att sätta upp tavlor! Tim har pysslat med skrivaren hela förmiddagen och resultatet blev att han skrev ut foton från vår frankrikeresa som nu hänger i hallen och täcker lite förskräckliga hål :) Mina bal- och studentbilder har fått sin plats i pluggrummet tillsammans med tavlan av Lena A Linderholm!





Nu ska vi bara städa upp här i pluggrummet och byta lampan i hallen samt städa undan i köket, sen börjar det lika något kan ni tro :) Jag har gjort ännu ett försök till fläskpannkaka idag, men det var nog sista gången på ett tag... Jag har nog inget med fläskpannkakor att göra egentligen för det blev åter en fadäs.
 
Ikväll är det inflyttningsfest hos Johan & Emma som gäller, det ser jag fram emot! Efter det blir det utgång, denna gången är det inte STUK som väntar - jippi ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0