fixelifix

Nu är ännu en lite flummigare föreläsning över. Det är så skönt att slippa alla formler för ett tag, även om jag måste erkänna att jag verkligen saknar att man kan få ut ett svar och att det bara finns en sak som är rätt. Ungefär som att 1+1 ska vara 2. Vi fick en semiotisk uppgift som ska lämnas in innan kusen är slut. Vi ska göra klart den i morgon bitti, bäst att göra det så fort som möjligt så man blir av med det :) Så 8.15 står väl mina gruppkamrater och knackar på dörren i morgon bitti. Alltså ska jag städa undan lite nu, så att bombnedslagen i lägenheten inte syns längre - haha!
 
Jag har fått förfrågningar på hur lägenheten ser ut utifrån, jag tog en snabbild i lördags på vårt område. Vi bor längst ner och längst bort i huset på bilden.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0