Friday, you'll keep your fingers crossed!

Jag har haft en kanonbra helg :) i lördags hälsade jag på Tim när han var engagerad i rodden. Jag tog lite kort så ni kan få lite hum om hur den går till..

Båtarna hade studenterna som sagt byggt själva...


Vi fixade ihop en riktigt läcker middag, en nybliven favorit faktiskt! Det var inget mindre än baconlindad kycklingfilé med kantarellrisotto. Mumsigt var det kan ni tro :)



Efter middagen tog jag bussen till stan och Elin där Angelika och Frida väntade :) Vi hade en kanonbra kväll som slutade med utgång. Jag dansade så mycket att jag fick blåsor under fötterna, ett bättre sätt att säga att kvällen var grym finns nog inte :)



Idag fick jag ett telefonsamtal, det va från jobbannonsen jag sökte. Sååååå.... jag ska på jobbintervju på fredag :D Och det var Ica här som jag trodde, det ska bli skoj. Det är min första jobbintervju så det är galet spännande! De andra jobben jag har haft har jag blivit erbjuden av arbetsgivaren och det är ju det bästa som finns!

SÅ HÅLL TUMMARNA FÖR MIG
 
Idag har vi nog haft den flummigaste dagen sen jag satte min fot på universitetets mark.. Vi har haft en halv föreläsning synergonomi för att sedan få ett konstigt instrument och göra lite undersökningar i en sal. Skriva ihop en labbrapport som absolut inte skulle vara längr än 2 A4 sidor.. Sista lektionen satt vi och lekte med lera. Vi skulle forma grundformerna av lerklumpen för att sedan uttrycka de känslor formen gav oss. Var formen glad eller var den kanske arg? Var den fin eller snäll? Nähä då var den kanske elak och aggressiv? Gjorde den dig kissenödig? Nä kanske inte riktigt, men flummigare lektion har jag inte haft. Det var ganska skönt faktiskt :)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0